Kasım ayı okumalarım 📚😇
Bu ay biraz kalın kitaplarımı eritmeye odaklandım. Bir de uzun zamandır rafta bekleyenleri daha fazla bekletmeme niyetindeydim.. Verimli bir ay olduğunu düşünüyorum. Yılın son ayında daha iyilerine inşallah 🙏✨️ Herkese güzel bir Aralık ayı diliyorum ❤️