Ve işte bugün her şeye elveda diyeceğim. İzmir ve İzmir'deki gönül yarama elveda... Hayallerimin ülkesine gideceğim. Biliyorum, bu yol zorluklarla döşeli. Her şey var bu yolda. Açlık, susuzluk, kan, gözyaşı, esaret, ölüm ve en acısı... ayrılık! Ama yine de gideceğim. Her şeyin doğal ve sade, insanların birbiri için canını ortaya koyduğu o yeryüzü cennetine gideceğim. Biliyorum, çok zorlanacak ve katmerli acılar çekeceğim; ama hayallerimin peşinden gittiğim için asla pişman olmayacağım.