Rodin armen

Rodin armen
@RodinArmen
Life needs more poetry.. Belki ölüm sadik kalmamisti randevusuna ama; hüznü koynumuza zalimce brakip gitmişti.
Şimdi göç etmek zorunda kalmis kuşlar kadar yorgun yüreğim. Kanat çırpmaya mecalim yok lakin bir umuttur düşmüş aklimiza.. Hep uzaklarda sanmak mutluluğu ve sürekli kanat çirpmak bir bilinmezlige.. Adini da sıcak ülkelere göç koymuşuz öyle inanip oylece uçuyoruz işte.. Sanirim biz gittigimiz yere kara kiş getiriyoruz. Nereye kavuşsak çok geçmeden orasida soģuyor..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıradaki yağmur bize gelsin.Yıkasın ne varsa Ne kir kalsın Ne de kalplerde kin..
Herseyin bittiğini düşündüğunuz bir an vardir.. İşte o an bir başlangiçtır..