Rojda ötkün

Rojda ötkün
@Rojdaotknn
Belkide aşık olduğun o gecenin karanlığıdır seni kör eden
Reklam
Gecenin karanlığına aşık birini nasıl gün ışığının mükemmelliği ile etkilemeye çalışırsın ?
Bir gün o güneş doğacak, peki ya sen o zaman karanlığa alışmış olursan ?
Yarınların , hayal kırıklıklarına gebe olduğunu gün geçtikçe anlıyorsun .
Ne kadar üstünü kapatmaya çalışırsan çalış ortaya çıkmaya yeminli gerçekler elbet gün ışığı ile buluşur
Reklam