mhsm

mhsm
@Rojhat_00
Sonlar güzeldir.. Kimin ne olduğu daha iyi anlaşılıyor
Alıntı
Reklam
Sahip olabilmek için sadık olmak lazım..
Alıntı
Yürekte biten hikâyenin sözle hiç bir telafisi olmaz..
Duygu ve Düşünce
Ve bir an başkentin olur bütün acılar ve sancılar.. Ya yar olacak yada ömür boyu yara
Alıntı
Ot kendini her derde şifa sanmasın çare de allah hekimde allah Kul kulu bilmeden yargılamasın yargıçta allah hakimde Allah... Mevlana
Alıntı