Rojin

Rojin
@Rojinse
#266185672 11.12.21 07.02.25 E
Diş Hekimi
Uludağ Üniversitesi
Kayseri
Mardin
30 okur puanı
Kasım 2024 tarihinde katıldı
1 ay geçmiş bile üstünden benim yüreğim hâlâ kanıyor. Sevgilim seni çok özledim 🥹
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgilim
Sevgilim buz kesilmiş bedenine dokunduktan sonra ısınamadı şu yüreğim. Ölmemiş olsun diye feryadım geldi bugün aklıma ondan sonrasını hatırlamıyorum. Erdem beceremiyorum ben dayanamıyorum sana güzel kokulum. Keşke o gece ısrar etmeseydin ben bırakırım diye ısrar etmeseydin. Bilseydim o araba bize mezar olacağını kabul eder miydim. Biz o arabayı süsleyecektik gelin arabası olacaktı bu neyin nesidir bana yaşattığın. Sevmeyeceğim başkasını benim kalbimin bir sahibi tek var olmasan da hayatım da artık sadece sen varsın kalbimde artık. Bazen diyorum keşke gelmeseydim Kayseriye belki bulusmayacaktik o zaman yaşıyor olurdun. Erdem, çaresizim, hissizim, sensizim en kötüsü. Doyamadım ki sana ben kokuna doyamadım bitanem. Beni yanına al ne olur.
Alıntı
#erdem
Sevdikleriniz hayattayken kıymetini bilin. İncitmeyin, ufak bir tartışma da birbirinizi kırmayın. Toprak aldığın da anlıyorsunuz. Sevdiğinize sahip çıkın 🥺
Alıntı
07.02.25
Hayatım durmuştu. İlerlemiyor günler, saatler. Kıymetlim, biricik sevgilim seni çok özlüyorum. Kabullenemiyorum yokluğunu geçti 14 şubat üstümüzden en sevdiğim gülleri almadın bu defa ben mezarına aldım. Çalışıp para biriktirip evlenecektik. Ben hep hayalini kurduğun o beyazlar içinde seni bekleyecektim sen de hep gülerek bu takım Burak Özçivite değil bana yakışır dediğin takımı giyecektin. Aşkım neden🥹 neden beni yapayalnız bıraktın. Seni o kadar çok özledim ki keşke ben de yanında ölseydim benim o arabadan sağ çıkmam zoruma gidiyor sevgilim. Şu saçma sapan dünyaya bakıyorum da en saçma sebepten sevdiklerini bırakıp gidenler, gurur meselesi yapıp bir mesaj gönderemeyenler bunların hâlâ sokaklarda gezip aşığım ama demelerine hazmedemiyorum. Erdem ben sensiz yapamıyorum sevgilim. Dayanamıyorum Allah'ım canımı al.
Alıntı