Dershanedeyiz.Montumu asacağım sıra da askının dibinde.Önce giderken sırayı deviriyordum,sonra az daha montu asarken çocuğun üzerine düşüyordum ve dönerken resim çantasını devirdim.Şuan gülüyorum ama benim sakarlığım hakkında kim bilir ne düşünmüştür?