Huzurluyum artık...Kalbim sonuna kadar bomboş..Yıkılmış duvarlar,çiçek bahçeleri...Artık hiç bir şey yok!...Huzurluyum artık..Pusuya yatmış kurt gibi...Kaderimin çizdiği yolda karşıma birisi çıkasıya dek..
Acının vücut bulmuş haliyim...
Dokunmayın hayallerime,dünya denen yerden de başımı alıp gitmeyeyim...
Yalnız bırakın hayallerimle,daha mutluyum tek başıma...