pembemezarlık

pembemezarlık
@Rope_8
Çirkinsiniz ve en kötüsü de ne biliyor musunuz bu fiziksel değil...…”
Ben sana hep çiçek açarız, güleriz, eğleniriz demiyorum. Kahroluruz ama birlikte oluruz.🖇
1000k
Reklam
Bir gece, ansızın. Her yerden ve herkesten.
1000k
Çok sıkıldıysan hayattan bir mezarlığa git. Ölüler iyi bilir;
1000k
aklımda hep yanı soru: neden?
Düşünce