pembemezarlık

pembemezarlık
@Rope_8
Çirkinsiniz ve en kötüsü de ne biliyor musunuz bu fiziksel değil...…”
aniden modum düşüyor hiçbir şey yokken cenazede gibi oluyorum...
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz aptalların kaybettiği güzel şeyleriz...🎈
1000k
onlar beni susturamaz ama sen konuşursan sessiz kalırım...
Müzik
lan oğlum sizlere bir şey olursa o zaman Hakkari düşünsün. susbeesma Duman
1000k

pembemezarlık

, bir kitabı yarım bıraktı
Nihan Özant
8.9/10 · 60 okunma