pembemezarlık

pembemezarlık
@Rope_8
Çirkinsiniz ve en kötüsü de ne biliyor musunuz bu fiziksel değil...…”
Belkide artık içimize akıtıyoruzdur, gözyaşlarımızı... 🍁
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Denk değiliz,ben şefkat gördüğüm yüreği incitmem...
1000Kitap
tek zaafım sensin gülüm susbeesma
1000k
Bir bilene sormuşlar ; -Çocuklar neden küstüklerinde hemen barışırlar? Cevap çok güzel -Çünkü onların mutluluğu gururlarından daha değerli. 🍁
1000k
herkesin yeri var kalbimizde kiminin altı çizildi kiminin üstü... susbeesma
1000k