Aşık mıyım bilmiyorum ama sana olan hislerimi şöyle aciklayabilirim: Hani bir yere gideceksindir otobüs beklersin, gelmez. Sen o otobüsü beklerken önünden başka otobüsler geçer ama sen yinede o otobüsü beklersin, hani beklemissin o kadar boşa gitsin istemezsin. Ben de seni öyle bekliyorum ve inan işin ucunda o durakta yaşlanmak olsa bile beklerim