İyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup yağmaması gibi. Sevinemiyorsun da uzulemiyorsun da. Böyle içinde bir şey eksik de anlayamiyorsun ama biliyorsun bunu arada kalmışlık, hiçlik, nedensizlik ve nereye gittiğini bilmemezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibiyim