Bu kahvenin müşterileri, tıka basa dolu da olsalar, yıkımla , yenilgiyle , aşağılanmayla , insanların özünde iyi olduğuna inanırlar fakat yeryüzünde neden bu denli kötülük olduğunu bir türlü açıklayamazlar...
Koyu , acılı,derin bir yalnızlıktı onunki. Hep en ummadığı, en dokunulmaz sandığı yerden , belleğinden vururdu. Yalnızlığını kollamış, büyütmüş,kanıyla beslemişti.