İnsan, karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır
Hayatın akışı içinde bir yerlerde bir şekilde hayatımıza girip çıkan herkesin bir izi kalır hayatımızda Bu bazen iyi bazen kötü bir izdir ama kalıcıdır.
Kişilik, bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettiğimizdir..