Kolay olanı mı yapmalıydı,yoksa doğru olanı mı?Fakat üçüncü bir seçenek daha vardı.Babasının yaptığını yapabilirdi.Kahrolası şeyi yok sayardı.Sorunun çözümünü başka birine bırakırdı.
"Bir olay yerindeki ilk birkaç saat hep dolu doludur.Bir yığın gereksiz izlenime kapılırsın.Cesetler ve kanıtlar götürüldükden sonrakı sükunet hoşuma gider.Rötuşlanmış bir fotoğrafta gezinmek gibidir.Eski ve önemsiz her şey geride bırakılmıştır.Bu yer bir suç mahalli haline gelmeden önce olduğu gibi.Tabii tüm o insanlar hariç."