Bsnm

Bsnm
@Rskygt
"Aslına sâdık, sanılandan muaf."
Çünkü ben kitap değilim, Çünkü ben öldükten sonra, Kimse beni okuyamaz. Yaşarken anlaşılmaya mecburum... Oğuz Atay🍁
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Insanın mutsuzluk nedeni zamana bağlı oluşudur ." Der Faulkner.Ben buradaki 'zaman'ı ölüm olarak yorumluyorum . Bu yüzden mutluyken bile derinlerde bir yerde hep huzursuz hissediyoruz, çünkü biliyoruz ki tüm ihtişamıyla ve rezilliğiyle , bir gün bitecek bu parti.💦
Can Yücel diyor ya; "Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan. "Bu sözün üstüne söylenebilecek en uygun şeyi sanırım Oğuz Atay 'ın satırlarında buldum; Gitmek çözüm değil de , insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki..."🍁
Ne güzel söylemiş şair; gülmeyi çocuklar icat etti , bizler tüketiyoruz . Sait gezici💫
Pencereni aç, hisset sana esen rüzgarı .Kapat gözlerini ve hayal et. Nerdesin , nerde olmak isterdin? Yaninda kim var mesela, hayatta beynini yoran tüm sorulardan kurtul ve sadece hisset denizi, rüzgârı ,yeşilliği, kuş seslerini, onu , bunu nerdeysen orayı hisset. Çünkü sen hissettiğin kadar yaşarsın hayatı...🍀