Zavallı insanlar! Girdab-ı aşk içinde döne döne, bata çıka bir umman-ı musibete doğru sürüklenip giderler de hâlâ kendilerini aşk ile pençeleşmeye teşvik ederler!..
Of! Şu hayat bence tahammül-fersa bir azap oldu. Herkes ne kadar şen, ne kadar memnun görünüyor, halbuki ben vücudumdan pişmanım. Emvac-ı ahzanın şiddet-i telatumuyla fikrim yeislere gark oluyor.