Mustafa

Mustafa
@Rust
rodion kuluna da de.
Rejisör ün rejisörüyüm.
lisans
Antalya
305 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
Ölmeden, ölüler evine atıldım. Ölmeden, mezara gömüldüm. Kafasında sürekli çin özdeyişi dolaşıyordu: ''Acaba uykudayım da kendimi bir kelebek olarak mı görüyorum, yoksa kelebeğim de bir rüyanın ortasında mıyım? '' Dostoyevski
Reklam
Hepimiz gülüncüz uçarıyız, kötü alşıkanlıklarımız var, sıkılıyoruz, ne bakmayı biliyoruz, ne görmeyi, ne de anlamayı beceriyoruz...İnsan bir anda mükemmel olamaz ki... Dostoyevski
Hiç kimsenin yardımına, ilgisine ihtiyacım yok. Ben yapayalnızım... Bu kadarı da yeter... Artık beni rahat bırakın ! Dostoyevski
Hiçbir şey güzel değildir, yalnızca insan güzeldir: her estetik bu naifliğe dayanır, onların birinci hakikatidir bu. Derhal ikincisini de ekleyelim buna: hiçbir şey yozlaşmış insandan daha çirkin değildir. Nietzsche
Kendini yargılamadan, kimseyi yargılama ! Albert Camus