"Yaşam ve ölüm gerçekten bir bütünün parçalarıdır ve hiçbiri diğeri olmadan var olamaz. İnsan doğduğu anda ölmeye de başlar; normal şartlarda bu yetmiş veya seksen yıllık bir süreçtir. Ölüm gerçekten her an bize eşlik eder; her zaman mevcuttur."
"Ancak daha derindeki gerçek şu ki, hiç kimse kimseyi gerçekten terk etmiyor çünkü hepimiz ister ebeveyn, ister sevgili olalım kendi yaşam yolumuza bağlıyız. Burada hepimiz yalnızız, şimdilik sadece birlikte seyahat ediyoruz ve sonunda hepimiz birbirimizden ayrılmak zorunda kalacağız. Bu anın ne zaman geleceğini kimse kesin olarak bilemez ancak akıllı bir insan fırsat bulduğunda buna hazırlanmaya çalışacaktır. Bunu sadece okumak ya da entelektüel olarak kabul etmek yeterli olmayacaktır."