Rüveyda

Tanrıya kavuştuğum gün bile Uzun uzun izleyebileyim seni. Gel yine sevdiğinin yanına, Çekip gitme hemen, olur mu?
Reklam
Battıkça batarım dert ile gama, Yeter artık diye pankart yapıştırsam cama, Atsalar denize, gömseler kuyuya Belki o zaman acım tükenir.
İnanmam artık hiçbir söze, Narlarda yandığını görsem iterim köze!
Sabırda olduğunu gördüm çözümün. Uğraşma lazım değil, görme yüzümü. Dost değilsen yok düşmanlığın lüzumu, Nerede hata yaptın, düşünüp durma zamanı…
Her acıdan derin bir iz kaldı içime, Ne yaptıysam yaranamadım kendime…
Reklam