Dreamer

Dreamer
@Ruyaaaaaa
Kalmak için bir nedeninin olmaması ,gitmek için iyi bir nedendir...Virginia Boecker
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dost derken neyi kastettiğini sorabilirmiyim?Değerli gibi görünen kişiyi mi,yoksa öyle görünmediği halde gerçekten değerli olanı mı kastediyorsun? DEVLET-PLATON
Umutlarının öyle fazla coşmasına izin vermezsen, hayal kırıklığına uğramazsın...John STEINBECK.
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır! Suç ve Ceza, Dostoyevski
Kathleen O’Meara (1839–1888);
Ve insanlar evde kaldılar, kitap okudular ve dinlediler. dinlendiler, egzersiz yaptılar, sanat yaptılar, oyun oynadılar ve yeni varoluş yollarını öğrendiler, durdular daha derinden dinlediler, biri meditasyon yaptı, biri dua etti, biri dans etti, diğeri kendi gölgesini keşfetti, insanların düşünceleri değişti, iyileştiler, cahilce, tehlikeli, anlamsız ve vicdansızca yaşayan insanların yokluğunda, dünya iyileşmeye başladı. ve tehlike sona erdiğinde insanlar ölüleri için ağladılar ve yeni kararlar aldılar, yeni bir dünya hayal ettiler, yeni yaşam biçimleri yarattılar, dünyayı tamamen iyileştirdiler, tıpkı kendilerini iyileştirdikleri gibi.