Alicee

Alicee
@S19087
Kara'ydı o ; Kara bahtımın en güzel aydınlığıydı. Gecenin karasıydı. Okyanusun karasıydı. Gözlerinin karasıydı. Sevdanın karasıydı. Yeşile en çok yakışan, gözlerimi kapattığımda yüzünden başka hiçbir şey görmediğim, kulaklarımda yumuşacık sesini duyduğum, kokusunu kilometrelerce öteden tanıyabileceğimi hissettiğim ve kendimi ondan başka hiçbir kimsenin yanında hayâl edemediğimdi.
Reklam
Her yağmur damlası, dünyanın yeşermesine bir not bırakır.
Fark etmek acıydı ama gerekliydi. Christy Brown
Hiç bir şey dışardan göründüğü gibi değil bunu kimse unutmasın!!! ( iyi geceler herkese)
________ Çok bunaldım. Bu dünyadan , insanlardan ,her şeyden ________
Reklam