Sarılmanın anlamı şudur; sende bir tehlike sezmiyorum, yanında olmaktan korkmuyorum, rahatlayabilir, kendimi yuvamda hissedebilirim, beni koruyan ve anlayan birisi var. Bizde birine isteyerek sarıldığımızda ömrünün bir gün uzadığına inanılır.
Paulo Coelho
Olmadı bir çay demler,
Biraz kitap okuruz.
İçimizdeki sessizlikler dinene kadar
konuşmayız kimseyle.
Eski bir türkü çalsın radyoda ve
gökyüzünde birkaç parça bulut gezinsin.
Taşınalım buralardan.
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi
anlayanların yanına.
Zaman daralıyor.
İyi şeyleri yapmak için acele etmeli.
Kendi ömrümüzü ve sevdiklerimizin ömrünü güzelleştirmek için yarışmalı.
Bir fidan dikmeli.
Kuruyan bir ağaca su vermeli.
Ânın evlatları olmalı.
İnsanlara tebessüm etmeli.
Güzellik ve iyiliği dile getirmeli, olmuyorsa susmalı.
...
M. Kemal Sayar