Şehmus Çetin

Şehmus Çetin
@SORGUCO
Ne güzel de yağıyor mendereste yağmur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz ne zaman pes edersek o zaman yenilmişizdir.
Her konuda bir yanlış yapma hakkın var ikinci yanlışında elenirsin.
Bilenler konuşmuyor Konuşanlar bilmiyor