R.A.

R.A.
@SSolariss
Gnothi Seauton!
Kederin ağırlığı, başkasının olsa bile,yorucu ve yıpratıcı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki ölen bir sinir ya da çekilen bir diş gibi. Acı bittiğinde bir boşluk kalıyor.
"Bilmediğimiz şey,en uzun karanlık gecede bile her zaman ışık olduğu."
Güven Çok kırılgan.Umut hiçbir anlama gelmiyor.Ve daha önce söylediğim gibi,hayal kırıklığı sizi öyle yiyip bitiriyor ki insanlara inanmaktan vazgeçiyorsunuz.
Herkesin bir kaderi var. Önceden belli olan bir gelecek bizden gizli ama orada.Gelecekte ve sana olan her şey, yaptığın her seçim ve hayatındaki her insan seni ona yaklaştırıyor.