R.A.

R.A.
@SSolariss
Gnothi Seauton!
Unutmayın ki olumsuz düşünceleri canlandıran kişi sadece zihninizin bir yansımasıdır.kendinizle mücadele vermektesinizdir,başka bir kişiyle değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendinizi üzgün ve depresif hissediyorsanız,büyük olasılıkla kendinize,sevdiğiniz birini ya da özsaygınız için önemli bir şeyi kaybettiğinizi söylüyorsunuzdur.
Kaygılıyken kendini kandırırsın.Kaygı, çarpıtılmış, mantıksız düşüncelerin sonucudur.
Nasıl düşündüğünüzü değiştirirseniz,nasıl hissettiğinizi de değiştirebilirsiniz.
İyileşmek istiyorsanız,en çok korktuğunuz şeyle yüzleşmeniz gerekecek. Bu kuralın istisnası yoktur.