Nefret, daha da büyük nefreti büyütür. Ve sadece daha fazla insan hayatını çalar. Ve bu çember dünyayı yaşanır bir cehenneme çevirir. Tüm hayatımca, bu gerçeğe sürekli tanık oldum.
Biz fakirlerin nasıl hissettiğini az biraz hissettin mi ha? Kralın istekleri, sebepsiz yere olsa da, yapacağın bir şey yok. Tıpkı bizim sana uymaktan başka şansımız olmadığı gibi.
Her zaman doğru çözüm ve seçeneği seçen biri olarak yaşamak istedim hep. Ve son seçeneğe başvurmayan biri olarak tabii ki! İyi birinin, diğerlerini incitecek geçerli sebebi hiç olmamalı.