Zaten onlar değil mi bizi yalnizlığa iten, güvenip bir şeyler paylaştığında sırtından vuran... Bu hayatta kendi iyiliğini birazcık istiyorsan güvenme kimseye. Herkes empati kuramıyor, kalbini paramparça edebiliyor en kötüsü de bir hatanda silebiliyor en güvendiğin.. ¯\_(ツ)_/¯