Dışardan baktığında iyi gibi görünür, şu mesleği okumuş, şu kadar yaşına gelmiş, yaşanmışlıkları var, bazı şeylerden ders çıkarmış terbiyeli insan konumuna koyarsın bazılarını. Ama öyle değildir, aksine içi cehennem kadar kötü, aklı fitne fesat şeylere çalışan, herkesin bulunduğu ortamlarda süt dökmüş kedi, dürüst, saygılı ahlak bekçisi, kimsenin bulunmadığı ortamda sanal tacizci, bunları yapanda kendi insanımız, kendi insanımız...
Ne olmuş ülkemin insanlarına? Neden bu kadar kötü olmuşlar? Gerçek hayatta gerçekleştiremediği iğrenç emellerini sanalda insanları rahatsız ederek gerçekleştirir olmuşlar. Gerçekten çok yazık. Okumuş olmanız bize nazaran daha çok yaşanmışlıklarınızın olması size yaramamış, yetmemiş.