Bir doktora sordum "Aşk nedir?"
"Bu hastalıkla karşılaşmadım" dedi.
Bir öğretmene sordum "Aşk nedir?"
"Bu dersi geçmedim" dedi.
Bir şoföre sordum "Aşk nedir?"
"Bu yoldan geçmedim" dedi.
Bir çocuğa sordum "Aşk nedir?"
"Bu oyunu oynamadım" dedi.
En son bir deliye sordum "Aşk nedir?"
"Beni bu hale getiren" dedi.👌..
Hatalı bile olsa tercihlerin yalnızca seni alakadar eder, kimseye minnet etme, kimseye mecbur değilsin insan hatalarıyla öğrenir doğru istikameti, başkalarının yardımlarıyla değil...