Nur Svvdet

Yaşadığım onca duyguyu ben, aklım ve kalbim bile iknar ediyorsa senden zaten ne bekleyebilirim?
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başka sevgilerde teselli bulunca, işte biz o gün düşüneceğiz.🎶
Her şey o kadar mıydı?Tüm her şeyi en sonunda hiçbir şey olmasın diye mi yaşadım? Onca duygu, onca heyecan, acı, sevinç, rüyalar, özlemler... Bi gün hayatımdan sessizce çıkıp gitmen için miydi? Şimdi gelsin de alsın hadi aklım olanları. Nur Svvdet
Aşk
Bazılarına diyemediğimiz şeyler burda içimizden taşıyor...