Sade

Sade
@Saadetdal
"Konu iki kelime değildi çabasızlığın en dibini gösterdin , saygımı kaybetme yeterli sevgili...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kadere 'de aşk olsun yazmadı, ama göstermedi 'de "
Aşk
Ey tanışık olduğum, Sensiz ben yabancıyım.
Şarkı
"Seni sevmek için pek çok nedenim var."
Alıntı