Sadece Beray

Sadece Beray
@Sadece_beray
Bayram sebebiyle bir türlü eve gidemedim, o yüzden yapacağım maratonu erteledim biraz. Bayram bitişi Kötülerin Krallığı 1 maratonu gelecek!!
Reklam
İyi bayramlar 🎉
10/10
·448 syf.··
2024 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2024 13:50
Dilara Özçelik HARİKA! Harika bir evren, harika karakterler ve çok güzel bir olay örgüsü. Mitoloji ile ilgiliyseniz daha da seversiniz. Ben bu kadar güzel olacağını bilmiyordum. Bilseydim çok daha önce okurdum. Umarım 2. kitap en yakın zamanda çıkar. Harika ve yormayan bir kurgu. Okumak istiyorsanız hemen okuyun. Ölü Tanrı'nın Şarkısı
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023967 okunma

Sadece Beray

, bir kitap okudu
10/10
·448 syf.··
3 günde okudu
·
2024 18. kitabı
Dilara Özçelik
8.2/10 · 967 okunma