M

M
@Sadecebir_M
Türk dili ve Edebiyatı Öğretmeni
İstanbul
92 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Tek dileğim kafamda kurduklarımın bir kuruntu olarak kalması. .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey olacağına varıyor. .
Hep biyerlerde birilerini beklemiyor muyduk ?
Bazen acaba durakta fazla beklemekten dolayı otobüsü kaçırdım mi hissi olmuyor değil ..
Anladım ; Gereksizmiş fazlaca tedbir eylemek, Hiç kimsenin kârı değil kaderi değiştirmek.. ! #KanunisultanSüleyman