Ebru Kalkan

Ebru Kalkan
@Sadeceebru
Beynimde hep manalı bir uçurum.. open.spotify.com/playlist/1Lfvkp...
Ya hiç bir cephede yolunda gitmiyorsa?
Gönderi kullanım dışı
Reklam
Özlediğim ölülerle sevmediğim diriler arasında sıkıştım kaldım..
Sanki kelebeğin ayağına taş bağlayıp “uç” demişler gibiyim.Kanat var ama yük çok ağır..
Bazen acı, gözlerden süzülen yaşlarla ölçülmez. Dışarıya çıkmak için bir yol bulamaz. Bir insanın içinde kopan fırtına, dışarıda görülen herhangi bir şeyle örtüşmez. İçsel acı, bazen öyle derindir ki, dışarıya hiçbir şekilde yansımaz. Gözlerden süzülen yaşlar, sadece dışarıya vuran bir yansıma olabilir; asıl acı, kalbin derinliklerinde, kelimelerle anlatılamayan bir boşlukta gizlidir.
Dingin bir kabulleniş içindeyim. Gelene, gidene, olana, bitene "olur böyle şeyler" diyorum. Benim insanlarla ve birçok şeyle olan savaşım çoktan bitti.
Reklam