Zeynep

Zeynep
@Sadecezeyneppp
Her güzel şeyin bir sonu vardır. ~Realizm ve romantizmi birleştirebilecek kadar garip biriyim.
Bir zamanlar umursamaz biriydim,seni tanımadan önce.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçekten sevseydi yanında olurdu.
Her yüzü gülenin geceleri huzurlu uyuduğu ne malum
En kötüsü de giden birini hala özlüyor olmak ve daha kötüsü onun belki de umurunda bile değilken duygularını bastıramamak.
Sorumluluklarımız zamanla zorunluluklarımız olduğu takdirde özgürlük her daim rüya kalacak.