GeL!Ş ☆

GeL!Ş ☆
@Sadehayat
Ben hiç dilek tutmadım, hep dua ettim... Ömrün ömrüme nasip olsun diye!
Benim kalbini kırdığım çocuğum mu daha değerli, yoksa onun kırdığı ya da zarar verdiği malım mı ?
Sayfa 77 - Yediveren·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Oysa ben, çocukluk kumbarama babam ile ilgili güzel hatıralar biriktirmek isterdim
Sayfa 63 - Yediveren·Kitabı okudu

GeL!Ş ☆

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
19 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Talha Uğurluel
9.4/10 · 916 okunma

GeL!Ş ☆

, 2025 okuma hedefini ekledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
10/10 kitap - %100 tamamlandı
10 kitap okudu
10 kitap
2.380 sayfa
0 inceleme
3 alıntı