Allah'ım senden geldik sana döneceğiz.Herkes sana dönecek.Esfel olan da eşref olanda... Allah'ım! Bizi iman ve ihlâsıyla sana gelen eşreflerden eyle...Vesselam:)
İnsanın insan olduğunu anlaması için illa da büyük acılar çekmesi mi gerekiyor?Hakikati göremeyen gözler,ağladıkça mı görecek?Yalnızlık,korku, acı ve yüreğinde yangın mı olmalı insanın insan olduğunun farkına varması için....