Sonay

Sonay
@Sahafindili
Sustum ! Birikti Yanaklarıma Alfabe... Ya İlahi Ya Rab Sükutumu En Güzel Duam Eyle..
Allahım. Sen yârin kokusunu taşıyan rüzgârı da koru....
Reklam
İçim dediğim tam olarak neresiyse, O; oranın ta kendisiydi. Oysa gitmek için gelmişti.
Bazen buldum derken kaybeder insan. Hem öyle bir kaybeder ki, o güne dek kaybetmenin sadece sözlük anlamını bildiğini anlar.
Kabuk yaraya, ben ise yaramı açana bağlandım.
"Hayırlısı " dedim ve sustum. Hayırlısıyla biten cümleler, konunun da sonunun geldiğinin göstergesiydi...
Reklam