Sokak çiçeği

Sokak çiçeği
@Sahimavi
İkimizde kalbinde biri var, sende bi başkası, bende bir tutam sen. O bir tutam canımı çok acıtıyor...
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rüyamda çok farklıydı her şey, uzun zman sonra pişmanşığı böyle hissettirdi. Mutlu bitti sonu, keşke gerçektede bitseydi dedittirdi.
İnsan ve Duygular
Benimde hayatım bok gibi ama hâla şans veriyorum hayata, mutsuzluktan ölüyoken "nasılsın?" diye sorduklarında "ben genelde iyiyimdir canısı" diyorum mesela. Kimsede anlamıyo altındaki imayı, gerçekten mutluyum sanıyorlar, iyide oluyo
İnsan ve Duygular
Bilmem artık vazmı geçmeli...
İnsan ve Duygular
Mesela ben onu çok özledim ama onun umrandamıyımdır acaba diue düşünmek
İnsan ve Duygular