Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Seni her özlediğimde bir yıldız çizseydim, şimdi bir galaksiye sahip olurdum...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sende gördüğüm kışı, başkasının baharına değişmezdim, sen bana en büyük ayazı yaşatana kadar....
Bugün yeni bir şey ögrendim. Whatsapda toplu mesaj gönderince karşı tarafa iletilmiyorsa numaranızı silmiş demekmiş. Belki lazım olur yazın kenara 😂😂😂
Öyle bir yerde bıraktı ki sevdi desem aptal, sevmedi desem nankör olurum.
Yarın annem ameliyat olacakda dua edermisiniz?