Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Her zaman "yapmak isteseydi yapardı"ya inanacağım çünkü ben yapmak istediğimde yaptım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Manga haklıymış dünyanın sonuna doğmuşuz…
Elbet değişir bu zaman. Seni bana unutturan beni sana hatırlatan olur elbet.
Sonra aramıza şehirler girecek, Hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra da belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek.
Çabalarının karşılığını aldığın, sevgine karşılık gördüğün, yeni başlangıçlara adım attığın, sonbaharın ruhunu okşadığı, romantik anların çoğaldığı, mutluluk dolu, sağlıklı 𝐡𝐚𝐫𝐢𝐤𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐚𝐲 𝐨𝐥𝐬𝐮𝐧.