Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Sen beni ne kadar üzdüğünü hiçbir zaman bilemeyeceksin ama bir gün çok derinden hissedeceksin bunu sakın unutma.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Allah, nasip olmayanı ne dile düşürür ne de duaya. Sen umudunu taze tut.
Herkesin yolu layığına açık olsun Niyeti neyse, akıbeti de o olsun.
Öyle bir kapı açılsın ki, miladım olsun. Sonra dönüp diyeyim ki, Allahım bu hayal ettiğimden de güzel, sana sonsuz şükürler olsun.