Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Bazen Allah; güzeli daha güzel kılmak için erteler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
seni öyle çok göresim var ki..
Bir Eylül akşamı sev beni Yıldızlar gökyüzüne yakışsın Sen yanıma .. -Turgut Uyar
Belki döner diye hala içimde bir umut var ya gelirsen.
Sen benim en iyi arkadaşımsın, ruh eşimsin ve tek gerçek aşkımsın.