Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Mesafelerin hiçbir önemi yok insan kalbindekini hep sever ve hep özler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların suratına kapı çarpmayı öğrenemediğim için insanlar hep bir yerlerde onları bekliyorum sanıyor.
Kimse yaşattığını yaşamadan ölmezmiş, sana kolay gelsin.
Mabel Matiz’in dediği gibi; “Öyle bir taht yaptım ki sana, kimsenin gücü yok yerini almaya.”
Ben beni incitmeden sev istedim…