Nebiha basci

Nebiha basci
@Sahiz
Gel be gökyüzüm....
Kim ne yaşattıysa, aynısını yaşasın. Yaşasın ki, ne hissettirdiğini anlasın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neyi seversen, o olursun. Sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere, doruklara çıkarabilecek bir şeyi sev. Senin ötende bir şeyi sev." Osho
Biri vardı müsait misin dediğimde sana her zaman derdi. Beni en çok dinlemesine ihtiyacım olduğu zaman bir dakika bile dinlememişti. İnsanlar yalandır
“Bugün pazar ve ben seni çok özledim..”
Bu kadar endişe ettiğim gelecekte belki yokumdur....