●Ödenen bedel ne kadar büyükse, karardan dönmek o kadar zor olur, çünkü vazgeçmek hatalı kararı görünür ve kesin kılacaktır. Başladığımız kitap berbat olsa da zorla okumaya devam etmek, zerre zevk almadığımız filme bilet aldığımız için sonuna kadar katlanmak, yıllarca bir kez bile giymediğimiz etiketli elbiseleri servet döktük diye sararıp güvelenene kadar dolapta tutmak, pahalı restoranda tadından hoşlanmadığımız yemeği zorla bitirmeye çalışmak da aynı sebeptendir.
●Gaz vermeyen haz vermiyor.
●Düşünüyorum da, beni korkutan neyse, beni geliştiren de o oldu hayatta."
●George R.R Martin’den bu söz de sana hediye olsun: “Kitap okuyan biri, ölmeden önce binlerce hayat yaşar. Hiç okumayan insan ise sadece bir hayat.”
●Alışveriş sepetimiz hep dolu, peki ya ruh sepetimiz ne durumda?
●Bir ağaç dikmek için en iyi zaman 20 yıl önceydi, ikinci en iyi zaman ŞİMDİ.”
●şimdi değilse ne zaman???