Otuz yıllık hayatımda beni en çok etkileyen şu: Başkaları, ne yaptığımla aslında pek ilgilenmiyor. Ve bu beni üzüyor. Çünkü ben, başkalarıyla çok ilgileniyorum. Her ne kadar aslında en çok ilgilendiğim şey başkalarının gözünde nasıl göründüğüm olsa da( aşırı farkındalık) , yine de insanlara gerçekten ilgi duyuyorum: Nereye gitmişler, ne düşünüyorlar, ne hissediyorlar ...