Şükran

Şükran
@Sandra_123
Bı takibinizi alırım GT yapilirr
Biraz sen kaldı içimde, biraz da eksikliğin… Unuttum sanıyor herkes, ben sadece sustum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir kalp, bu kadar sessiz kırılmamalıydı.”🔐🖤
“Yanlış insanlara doğru hisler harcadım.”🍂🥀
“Bir gün değil, her gün biraz daha bittim.”...
“Kalbim değil, güvenim kırıldı❤️‍🩹❤️‍🩹